четверг, 23 января 2014 г.

Рефлексія модулів 9-10

Ми дійшли до завершаючого етапу нашої роботи.Працюючи з матеріалами нового модуля я дійшла  висновку, що учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні .Зрозуміла значення диференційованого навчання. Перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів так з боку учителя.У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки:зміст, процес, результат, середовище навчання.
 Я визначила, що багато інформації для роботи з обдарованими дітьми і зовсім мало для проблемних дітей.. Так як я працюю з проблемною дитиною ,це для мене важливо.  Я зрозуміла значення нового для мене слова фасилітація і свою роль фасилітатора при роботі над проектом  В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів досить широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя.







                                                                  

Комментариев нет:

Отправить комментарий