Ми дійшли до завершаючого етапу нашої роботи.Працюючи з матеріалами нового модуля я дійшла висновку, що учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні .Зрозуміла значення диференційованого навчання. Перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів так з боку учителя.У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки:зміст, процес, результат, середовище навчання.
Я визначила, що багато інформації для роботи з обдарованими дітьми і зовсім мало для проблемних дітей.. Так як я працюю з проблемною дитиною ,це для мене важливо. Я зрозуміла значення нового для мене слова фасилітація і свою роль фасилітатора при роботі над проектом В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів досить широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя.
Я визначила, що багато інформації для роботи з обдарованими дітьми і зовсім мало для проблемних дітей.. Так як я працюю з проблемною дитиною ,це для мене важливо. Я зрозуміла значення нового для мене слова фасилітація і свою роль фасилітатора при роботі над проектом В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів досить широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий